Annuleren
Winkelwagen

Femke: 'Wij maken klanten wegwijs binnen Probo'
Een duizendpoot binnen Probo

Femke werkt al 8 jaar bij Probo. Van het geven van advies tot het wegwijs maken op ons online platform: Femke is een ware duizendpoot!🐛 Ze maakt nu alweer anderhalf jaar deel uit van team new business.

Het warme bad voor nieuwe klanten

Het team new business is hét warme bad voor nieuwe klanten. Femke vertelt: 'Omdat wij exclusief leveren aan printprofessionals, checken we bij alle accountaanvragen of ze in onze doelgroep passen. Zijn ze wederverkoper in print? Yes! Dan ondersteunen we hen bij de eerste drie bestellingen.'

Klanten helpen van A to Z

Ze vervolgt: 'Ik maak klanten wegwijs binnen Probo en beantwoord de meest uiteenlopende vragen. Van vragen over ons online platform, handige services tot ons assortiment met maar liefst 250+ producten en materialen. Daardoor zit er veel uitdaging in mijn baan. Bij andere organisaties werken klantenservice medewerkers vaak met vaste antwoorden, dat heb je bij Probo zeker niet. Iedere vraag is anders en heeft een andere aanpak nodig. Zo loop ik ook vaak even naar productie om iets te checken of vraag ik mijn collega om materiaaladvies. We 🖤 onze partners en doen graag dat stapje extra. Zo houd ik ook mijn conditie aardig op pijl. 😉'

Nieuwsgierig welke functie bij Probo aansluit op jouw talent?